Sofie Offeciers
2 maanden geleden

Beste,
Kan ik deze avond nog een proefsessie mee volgen of ben ik te laat?
Mvg

Sofie

Hilde Willems
2 maanden geleden

Voor alle geïnteresseerden: ons werkjaar loopt van september tot eind juni. Er zijn 2 instapmomenten voor nieuwe leden: van september tot half oktober, en van januari tot half februari. Daarna nemen we geen nieuwe leden aan om een vlotte werking van repetities en optredens te garanderen.

Stien Hermans
3 maanden geleden

Heel mooi concert op 16 december. Ik popel om mee te kunnen zingen. Fier dat ik er sinds dit jaar bij hoor. Ik voel me er heel welkom. Mooie website, proficiat!

3 maanden geleden

Aangename reacties gekregen van onze optredens van 16 en 23 december 2023 van familieleden en oud-collega's. Met dank ook aan dezen die zo attent waren om ons hun opnames te bezorgen van deze optredens zodat we nadien zelf ook nog eens konden herbeluisteren en ... terug genieten !

Els Horsten
4 maanden geleden

Supertof meerstemmig koor met zeer enthousiaste mensen, met warme klanken en met een een grote verscheidenheid aan liederen. Om de ene keer mee van weg te dromen en om nadien te worden meegenomen in een ritme waarop je niet kan stilzitten. Heerlijk!

Renée Luyckx
10 maanden geleden

Beste,
Mag ik deze maand eens een repetitie mee volgen? Kan ik eventueel nog lid worden? Waar en hoelaat zijn deze repetities.
Groetjes Renée

Sylvia de Greef
een jaar geleden

Beste, mag ik eens naar een les komen kijken? Is het ook mogelijk om nog lid te worden? Alvast bedankt! Vriendelijke groetjes Sylvia, ps: zijn de repetities altijd op een donderdagavond?

2 jaar geleden

25.06.2022
Mijn eerste jaar als lid van Gospelkoor Voices zit erop.
In september 2021 nam ik deel aan een proefles. Ik werd er warm onthaald.
Die eerste proefles riep bij me direct aangename herinneringen op aan het zangkoor waar ik als twintiger deel van uitmaakte.
Ik vond bij Gospelkoor Voices dezelfde positieve vibe.
Mensen die samen graag zingen en waarbij een kwinkslag ook nooit veraf is.
Dus mijn beslissing om aan te sluiten was vlug beklonken !
Wat mij betreft : met veel plezier op naar het volgende zangjaar !

Mia De Bondt
5 jaar geleden

16 december 2018. Proficiat aan alle Voices voor het prachtig optreden in de mooie Kapel van Merksplas!

Inge Terryn
5 jaar geleden

Het was een bijzonder warm optreden. De songs brachten ons in volle kerstsfeer, op een erg mooie plek

Christel Onsea
6 jaar geleden

19 november 2017 . De prachtige stemmen van VOICES weerklonken in de St Lambertuskerk van Westerlo . Hun dirigente Tal leidde het koor perfect en de pianist Kurt en de percussionist Jef zorgden voor een perfecte muzikale ondersteuning . Klasse!!!

Viviane Mangelschots
6 jaar geleden

Aanstekelijk en soms ontroerend, hemelse solo's en een vlotte dirigent. Top!!

Bea Ockier
6 jaar geleden

Wat een zalige namiddag,hebben we beleefd,dank zij de hemelse voice's!!!

Bedankt daarvoor.

Barbara Claereboudt

Wauw, wat een 'voices'!
Zoveel stemmen die prima op elkaar zijn afgestemd, hemels om naar te luisteren en puik werk van de dirigente. Maar ook zeker de muzikanten niet vergeten... 'Voices', een echte aanrader!! Chapeau!

Anita Cuypers

Voices dikke proficiat..
Vol bewondering voor dit koor, lang geleden dat'k nog zo mooie muziek, choreografie, en enthousiaste van dirigent heb mogen beleven. Doe zo voort...ik kom zeker nog

frans en Marth Van Den Muysenbergh
6 jaar geleden

Het koor brengt zeer mooie liedjes,het is een plezier deze te gaan bekijken en beluisteren. Proficiat aan de zangers en dirigente !!!

Ida Raaymakers en Andreas Willems
6 jaar geleden

We zijn al vaak gaan luisteren naar het gospelkoor Voices. Ik heb enorm veel bewondering voor de zangers en de dirigente. Ongelooflijk hoe ze alles zo mooi samenbrengen: klanken, woorden, gebaren, gevoelsuitdrukkingen... Proficiat!

Ingrid Willemsens
6 jaar geleden

Het koor bestond 1 jaar toen ik samen met mijn collega Leen ben ingestapt. Vanaf de eerste repetitie, had de gospelmicrobe me te pakken. Niets zo plezant als "samen zingen" en ook wetenschappelijk bewezen dat het goed is voor hart en bloedvaten. Dus een win-win voor iedereen! Lang zullen we leven!

Rob Somers
6 jaar geleden

Ik heb naast het koor een druk programma. Maar ik kan en wil het gospelkoor niet opgeven. Het is reuze om samen te zingen en te swingen !!!!!

Jan Michielsen
6 jaar geleden

Een jaar geleden was er een oproep om meer mannen in het koor te betrekken. Sinds ik de stap gezet heb, heb ik daar nog geen seconde spijt van gehad ! Het is een leuke ontspanning in een aangename groep waar je iedere week opnieuw naar uitkijkt !